zondag 24 oktober 2010

dag 2 in bergsfjord

heeeeeeeeerlijk het is zondag dus wij hebben riant uitgeslapen en waren dus om 8 uur wakker super hahahaha wat wil je nog meer he!!!!

Even plassen en dan onder de douche geweest wat een lekker douche zeg een straal nou daar hebben wij nog niet de helft van in ons zwolle echt super gewoon je spoeld er bijna onder weg zo harde druk echt super lekker hoor.

ik verveelde me toch nog dus lekker weer in bed gedoken en toch nog weer in slaap gevallen tot half 11 dus dat was wel lekker. Ons aangekleed en toen was het kwart over 12 richting cor en patricia daar weer koffie en thee gemaakt en samen ons ontbijtje genomen kwam er gezellig een leraar van de lokale school en tevens razende reporter van de lokale krant. Die is gezellig aangeschoven en heeft een broodje meegegeten.
Na die tijd nog een bakkie koffie en thee gedaan en zijn we even wezen vissen op aarsvisjes want morgen gaan we het grote werk doen. Gerwin moest even twee koffertjes uit een bootje halen dus met een roeibootje naar de andere boot om de spullen op te halen en ja de heen weg ging goed maar we zagen hem terug gaan en het duurde toch wel erg lang tot wij hem op een gegeven moment zagen helemaal nat was hij toch even wezen zwemmen in de zee had hij toch wel even zin in, Ja met een nat pak gaan vissen is niet verstandig dus snel onder de douche gezet drooge kleren gepakt en de andere in de wasmachine gedaan zodat het kan drogen. En wij hadden dus niks in de gaten dat hij is het water gevallen was sneu he!!

Ja ik had nog wel een leuke kabaljou gevangen foto's volgens nog hiervan maar zoals ik altijd bij rex hund gezien heb kusje gegeven en weer los gelaten, en dat op de manier zoals ik ben heeeeeel suptiel hahahaha. Plons.


omdat ik het altijd koud heb kreeg ik toch een hele mooi warme jas van cor en paties het is een echt veren jas die ze ook op de noorpool gebruiken ze vonden hem zelfs te warm nou ik passen en kijken of er in kwam en ja dus daar waren ze af. Ik heb straks een lekkere jas voor thuis ik heb het niet meer koud hahaha
We zitten nu weer in het huisje van cor en patries en patries gaan een lekkere schotel maken met rendiervlees dus we zijn erg benieuwd. zal morgen zeggen of het lekker was.  Oh ja er wordt weer een stukje in de krant geschreven hier dat wij hier wel willen komen wonen zodat de bevolking zich vast kan voorbereiden op onze komst hahahahahaha

hilsen gerwin en judith