zaterdag 23 oktober 2010

eerste dag bergsfjord

Jaaa mensen wij konden uitslapen geen kinderen geeen hond niks waar we voor hoeven te zorgen en wie zijn er wakker juist wij om 6,45 uur dat was minder leuk. Even uit het raam gekeken en naar de toilet geweest toch maar weer naar bed want ja het hele dorp is nog uitgestorven. En dan lig je te denken en te draaien terwijl gerwin lekker ligt te slapen er heel stil tussen uit geknepen en in de kamer gaan zitten. Rond halt 10 ben ik weer naar boven gegaan en heb ik mijn koude pootjes even tegen gerwin aan gehouden en die was toen ook wakker hahaha. Wij ons bed uit en kijken of er al meer leven is in de brouwerij.
Rond de klok van 10 richtig cor gelopen en die twee maar eens uit bed gehaalt die lagen nog lekke rop 1 oor te knorren wij koffie en thee gemaakt en ja daar kwamen ze ook aan nog helemaal slaperig, Vandaag hebben we niet veel gedaan gerwin en cor hebben een kastje in elkaar gezet, we zijn nog even in de lokale super markt geweest nou dat is echt een heeeeeeel lief klein winkeltje, postkantoortje en bakker in 1.
Het brood was op en op vraag van patries werden er nog even 3 broden afgebakken die we een 3 kwatier later konden ophalen in tussen tijd heeft patries mij de omgeving even laten zien en ja wel in stijl natuurlijk met de auto, Want ja het regende haha.
We zijn nog bij een mensen geweest die puppies hebben waar de dochter van paties op aan het passen was, altijd leuk om te zien die kleine bolletjes wol.
Ons brood opgehaalt en weer naar huis daar hebben we lekker geluncht en ja wat gebeurt er met vers brood je eet er te veel van en daar had ik ook goed even last van stom stom stom ik moet ook nadenken, Maar goed het gaat nu weer en we hebben het erg gezellig,

Cor heeft me nog laten zien waar gerwin zijn werkplek zou worden en dat hebben ze echt erg leuk opgebouwd in de bijna 2 jaar dat ze hier zitten (petje af) het ziet er erg mooi uit. Ik hoop dat het zo door blijft gaaan voor ze dan kunnen ze mooi verder groeien in de toekomst.

Nu zit ik lekker even achter de pc even ons blog bij te houden en dan dwalen je gedachten toch wel naar je kindertjes hoor hoe het met hun gaat want dan mis je ze toch best wel. Want je ziet hier toch ook steeds kinderen alle kanten op gaan en die spelen overal en of het nu regend of niet ze zijn buiten erg appart. En toen we gisteren aan kwamen liepen er ook nog veel kindertjes buiten iets wat je bij ons thuis gewoon niet kent. Die kids liggen dan op 1 oor. 

We weten dat onze kinderen zich prima vermaken bij opa en oma's en vandaag mag ian bij tante renate logeren en odin bij tante wendy iets wat ze ook al erg lang wilden dus super.

en Joy onze trouwe viervoeter heeft waarschijnlijk de tijd van zijn leven want daan zal haar reuze verwennen. Doe je het niet te veel hahahaha

groetjes ons vanuit bergsfjort in noorwegen